Den gode marknadsføringa

Trenger du verkeleg fleire likes?
Daria Nepriakhina

Leiarar i bedrifter som tenker kortsiktig, tek snarvegar og vel billig, rask og ufortent merksemd. Valet fell då på byrået som delar ei slik kortsiktig tenkning, dei er det mange av. I lag hoppar dei på fyrste og beste kreative idé og seier seg nøgd med kampanjen som gjer raske 1000 nye «likes». Då er budrunden om kundane i gong. Ikkje lenge etter kastar konkurrenten seg rundt med sin kampanje, til eit endå høgare budsjett og ein endå lågare standard for å «hijake» merksemda. Der og då! Slike kortsiktige marknadsstunt etterlatar ikkje noko varig inntrykk og byggjer verken bedrifta si merkevare eller varige vediar.

Det finnast eit betre alternativ. Leiarar i bedrifter som heller vel å levere personleg og relevante bodskap til mennesker som vil ha det. Leiarar som har sjølvtilliten og veit at dei har utmerka produkt og tenester. Merksemda, på tvers av marknadskanalar, brukar dei godt til å fortelje om verdien produkta og tenestene har for kundane. Dei er heller ikkje redd for å gjenta seg sjølv, for den einaste som har høyrt den samme historia alle gongane er nettopp kun dei sjølve.

Dersom du meiner det verksemda di leverer er verdifullt og du har mennesker som vil høyre frå deg, bør marknadsføringa óg reflektere det. Dette er den truverdige, gode marknadsføringa som gir verdiar over tid.

Ønsker du hjelp til god merkevarebyggende markedsføring? Les mer om hvordan vi i Snitt Reklame jobber og om våre markedsføringstjenester.

Den gode marknadsføringa

Trenger du verkeleg fleire likes?
Daria Nepriakhina

Leiarar i bedrifter som tenker kortsiktig, tek snarvegar og vel billig, rask og ufortent merksemd. Valet fell då på byrået som delar ei slik kortsiktig tenkning, dei er det mange av. I lag hoppar dei på fyrste og beste kreative idé og seier seg nøgd med kampanjen som gjer raske 1000 nye «likes». Då er budrunden om kundane i gong. Ikkje lenge etter kastar konkurrenten seg rundt med sin kampanje, til eit endå høgare budsjett og ein endå lågare standard for å «hijake» merksemda. Der og då! Slike kortsiktige marknadsstunt etterlatar ikkje noko varig inntrykk og byggjer verken bedrifta si merkevare eller varige vediar.

Det finnast eit betre alternativ
. Leiarar i bedrifter som heller vel å levere personleg og relevante bodskap til mennesker som vil ha det. Leiarar som har sjølvtilliten og veit at dei har utmerka produkt og tenester. Merksemda, på tvers av marknadskanalar, brukar dei godt til å fortelje om verdien produkta og tenestene har for kundane. Dei er heller ikkje redd for å gjenta seg sjølv, for den einaste som har høyrt den samme historia alle gongane er nettopp kun dei sjølve.

Dersom du meiner det verksemda di leverer er verdifullt og du har mennesker som vil høyre frå deg, bør marknadsføringa óg reflektere det. Dette er den truverdige, gode marknadsføringa som gir verdiar over tid.

Ønsker du hjelp til god merkevarebyggende markedsføring? Les mer om hvordan vi i Snitt Reklame jobber og om våre markedsføringstjenester.

Den gode marknadsføringa

Trenger du verkeleg fleire likes?
Daria Nepriakhina

Leiarar i bedrifter som tenker kortsiktig, tek snarvegar og vel billig, rask og ufortent merksemd. Valet fell då på byrået som delar ei slik kortsiktig tenkning, dei er det mange av. I lag hoppar dei på fyrste og beste kreative idé og seier seg nøgd med kampanjen som gjer raske 1000 nye «likes». Då er budrunden om kundane i gong. Ikkje lenge etter kastar konkurrenten seg rundt med sin kampanje, til eit endå høgare budsjett og ein endå lågare standard for å «hijake» merksemda. Der og då! Slike kortsiktige marknadsstunt etterlatar ikkje noko varig inntrykk og byggjer verken bedrifta si merkevare eller varige vediar.

Det finnast eit betre alternativ. Leiarar i bedrifter som heller vel å levere personleg og relevante bodskap til mennesker som vil ha det. Leiarar som har sjølvtilliten og veit at dei har utmerka produkt og tenester. Merksemda, på tvers av marknadskanalar, brukar dei godt til å fortelje om verdien produkta og tenestene har for kundane. Dei er heller ikkje redd for å gjenta seg sjølv, for den einaste som har høyrt den samme historia alle gongane er nettopp kun dei sjølve.

Dersom du meiner det verksemda di leverer er verdifullt og du har mennesker som vil høyre frå deg, bør marknadsføringa óg reflektere det. Dette er den truverdige, gode marknadsføringa som gir verdiar over tid.

Ønsker du hjelp til god merkevarebyggende markedsføring? Les mer om hvordan vi i Snitt Reklame jobber og om våre markedsføringstjenester.

Den gode marknadsføringa

Trenger du verkeleg fleire likes?
Daria Nepriakhina

Leiarar i bedrifter som tenker kortsiktig, tek snarvegar og vel billig, rask og ufortent merksemd. Valet fell då på byrået som delar ei slik kortsiktig tenkning, dei er det mange av. I lag hoppar dei på fyrste og beste kreative idé og seier seg nøgd med kampanjen som gjer raske 1000 nye «likes». Då er budrunden om kundane i gong. Ikkje lenge etter kastar konkurrenten seg rundt med sin kampanje, til eit endå høgare budsjett og ein endå lågare standard for å «hijake» merksemda. Der og då! Slike kortsiktige marknadsstunt etterlatar ikkje noko varig inntrykk og byggjer verken bedrifta si merkevare eller varige vediar.

Det finnast eit betre alternativ
. Leiarar i bedrifter som heller vel å levere personleg og relevante bodskap til mennesker som vil ha det. Leiarar som har sjølvtilliten og veit at dei har utmerka produkt og tenester. Merksemda, på tvers av marknadskanalar, brukar dei godt til å fortelje om verdien produkta og tenestene har for kundane. Dei er heller ikkje redd for å gjenta seg sjølv, for den einaste som har høyrt den samme historia alle gongane er nettopp kun dei sjølve.

Dersom du meiner det verksemda di leverer er verdifullt og du har mennesker som vil høyre frå deg, bør marknadsføringa óg reflektere det. Dette er den truverdige, gode marknadsføringa som gir verdiar over tid.

Ønsker du hjelp til god merkevarebyggende markedsføring? Les mer om hvordan vi i Snitt Reklame jobber og om våre markedsføringstjenester.

Den gode marknadsføringa

Trenger du verkeleg fleire likes?
Daria Nepriakhina

Leiarar i bedrifter som tenker kortsiktig, tek snarvegar og vel billig, rask og ufortent merksemd. Valet fell då på byrået som delar ei slik kortsiktig tenkning, dei er det mange av. I lag hoppar dei på fyrste og beste kreative idé og seier seg nøgd med kampanjen som gjer raske 1000 nye «likes». Då er budrunden om kundane i gong. Ikkje lenge etter kastar konkurrenten seg rundt med sin kampanje, til eit endå høgare budsjett og ein endå lågare standard for å «hijake» merksemda. Der og då! Slike kortsiktige marknadsstunt etterlatar ikkje noko varig inntrykk og byggjer verken bedrifta si merkevare eller varige vediar.

Det finnast eit betre alternativ. Leiarar i bedrifter som heller vel å levere personleg og relevante bodskap til mennesker som vil ha det. Leiarar som har sjølvtilliten og veit at dei har utmerka produkt og tenester. Merksemda, på tvers av marknadskanalar, brukar dei godt til å fortelje om verdien produkta og tenestene har for kundane. Dei er heller ikkje redd for å gjenta seg sjølv, for den einaste som har høyrt den samme historia alle gongane er nettopp kun dei sjølve.

Dersom du meiner det verksemda di leverer er verdifullt og du har mennesker som vil høyre frå deg, bør marknadsføringa óg reflektere det. Dette er den truverdige, gode marknadsføringa som gir verdiar over tid.

Ønsker du hjelp til god merkevarebyggende markedsføring? Les mer om hvordan vi i Snitt Reklame jobber og om våre markedsføringstjenester.

Den gode marknadsføringa

Trenger du verkeleg fleire likes?
Daria Nepriakhina

Leiarar i bedrifter som tenker kortsiktig, tek snarvegar og vel billig, rask og ufortent merksemd. Valet fell då på byrået som delar ei slik kortsiktig tenkning, dei er det mange av. I lag hoppar dei på fyrste og beste kreative idé og seier seg nøgd med kampanjen som gjer raske 1000 nye «likes». Då er budrunden om kundane i gong. Ikkje lenge etter kastar konkurrenten seg rundt med sin kampanje, til eit endå høgare budsjett og ein endå lågare standard for å «hijake» merksemda. Der og då! Slike kortsiktige marknadsstunt etterlatar ikkje noko varig inntrykk og byggjer verken bedrifta si merkevare eller varige vediar.

Det finnast eit betre alternativ
. Leiarar i bedrifter som heller vel å levere personleg og relevante bodskap til mennesker som vil ha det. Leiarar som har sjølvtilliten og veit at dei har utmerka produkt og tenester. Merksemda, på tvers av marknadskanalar, brukar dei godt til å fortelje om verdien produkta og tenestene har for kundane. Dei er heller ikkje redd for å gjenta seg sjølv, for den einaste som har høyrt den samme historia alle gongane er nettopp kun dei sjølve.

Dersom du meiner det verksemda di leverer er verdifullt og du har mennesker som vil høyre frå deg, bør marknadsføringa óg reflektere det. Dette er den truverdige, gode marknadsføringa som gir verdiar over tid.

Ønsker du hjelp til god merkevarebyggende markedsføring? Les mer om hvordan vi i Snitt Reklame jobber og om våre markedsføringstjenester.

Abonner på fagbloggen

Gratis faglig og relevant kunnskap om design, markedsføring og kommunikasjon.

Vi bruker informasjonen du oppgir i dette skjemaet for å holde kontakt med deg og gi deg oppdateringer og markedsføringsmateriell. Du kan når som helst avslutte abonnementet ved å klikke på «Avslutt abonnement» nederst i våre nyhetsbrev eller ved å kontakte oss direkte. Vi behandler informasjonen din med respekt og kun i henhold til formålene du har godkjent. For mer informasjon om vår personvernpraksis, se vår personvernside.


GDPRVi bruker Mailchimp som vår markedsføringsplattform. Ved å klikke nedenfor for å abonnere, erkjenner du at informasjonen din vil bli overført til Mailchimp for behandling. Lær mer om Mailchimps personvernpraksis.

Kontakt

Å bygge en merkevare og markedsføre den er komplekst, men det trenger ikke være så komplisert. Snitt er her for å hjelpe deg som bedriftsleder eller markedssjef.

 

Fyll ut skjema under.
Vi kontakter deg innen 1-2 arbeidsdager.

Snitt Reklame referanser