Utvalgte prosjekter

Ikke alle dusjer naken før de skal bade, en forutsetning for god hygiene, rent basseng og #ReinGlede. Kampanjen er spisset, synlig og ikke fri for humor.

Gløde er en sentral aktør på Vestlandet innenfor rekruttering til arbeidslivet. Vi ble utfordret til å tydeleggjøre og visualisere for omverden hvem Gløde er. En sterk merkevare ser nå dagens lys på nye nettsider med skinnende fotografier av anerkjente Francisco Munoz.

Vossabadet er resultatet av et folkeinitiativ som ble et av de største kommunale byggeprosjektene på Voss. Målet var å skape en merkevare som står på egne ben og reflekterer et bad som er åpent for alle. Merkevareprofilen har som medarbeiderene alltid et «Vossaglimt» i øyet.

Snitt Reklamebyrå har hatt ansvar for å utvikle den visuelle profilen, reklamemateriell og nettsider. Vi har også jobbet mye med strategi og rådgivning såvel som tekstlig arbeid.

Snitt utarbeidet en merkevare som skulle presentere en av byens mest profesjonelle julestre utsalg. Videre desigent vi en rekke trykksaker utformet etter den nye grafiske profilen, avisannonser og animasjon til Facebook siden deres.

Opprettet et nytt design med bruk av moderne tekniske løsninger, for eksempel integrert bildebibliotek, som ivaretar riktige farger, skriftstørrelser og øvrige retningslinjer.

Snitt Reklamebyrå har hatt ansvar for å utvikle den visuelle profilen, reklamemateriell og nettsider samt publikasjoner i flere mediekanaler. Vi har også jobbet mye med strategi og rådgivning såvel som tekstlig arbeid.

Vi har jobbet tett sammen med Øygarden kommune i flere år og vi har sammen med kunden utviklet ny profil og en omfattende strategi for hvordan kommunen skal fremstå for turister og næring såvel som innbyggere.

Noen av våre kunder
Snitt Reklame referanser

Kontakt

Å bygge en merkevare og markedsføre den er komplekst, men det trenger ikke være så komplisert. Snitt er her for å hjelpe deg som bedriftsleder eller markedssjef.

 

Fyll ut skjema under.
Vi kontakter deg innen 1-2 arbeidsdager.