Våre medarbeidere skriver fagartikler, holder seminar og workshops. Hvorfor? Vi er brennende opptatt av alt som skjer i skjæringspunktet mellom merkevarebygging og markedsføring. Samtidig er våre kunder sikret høy og oppdatert fagkompetanse.
Bli 'top of mind'! Ta markedet med våre tips for å være den første kunden tenker på. Fra merkevarebygging til engasjerende innhold – vi guider deg til suksess.
Utforsk hvordan merkevarebygging kan være nøkkelen til suksess, selv i tøffe tider. Ta en titt på vår topp 7-liste for å oppdage de største fordelene en sterk merkevare tilbyr.
Innholdsmarkedsføring handler om å snakke med kundene om det man driver med. Bidra man aktiv innenfor sitt fagfelt vil potensielle kunder forbinder din merkevare med faglig kompetanse og engasjement.
Landingssider bidrar til å få bedre uttelling på annonser eller reklamekampanjer på nett. En landingsside er en spesialtilpasset innholdsside som en potensiell kunde ankommer etter å ha klikket på en av dine annonser eller kampanjer.
Å være blant topp tre krever særdeles godt, relevant innhold på nettsidene, bedre enn dine konkurrenter. Det tar tid å få høy rangering i Google AdWords for bedrifter.
B2B-bedrifter bør bruke mindre tid på å snakke om selskapet, produkta og tenestene sine. Fokuset bør heller vere på å fortelje om alt som omhandler kjøpar sine interesser og bekymringar.
Design handler om å kunne tilby sterkere merkevarer og bidra i langsiktig identitetsbygging. Vellykkede prosjekter er når en i ettertid kan se tydelig dokumentert årsak og virkning mellom det nye designet og prosjektets suksess.
Å bygge en merkevare og markedsføre den er komplekst, men det trenger ikke være så komplisert. Snitt er her for å hjelpe deg som bedriftsleder eller markedssjef.
Fyll ut skjema under. Vi kontakter deg innen 1-2 arbeidsdager.