Merkevarepakke stor

Pakken hvor du virkelig samarbeider tett med byrået

Den største forskjellen mellom merkevarepakke medium og stor handler om hvordan du som kunde velger å jobbe med oss som byrå. Her involverer vi oss i betydelig større grad. Vi arrangerer workshops, typisk med din bedrifts ledergruppe eller styre, hvor vi sammen definerer grunnlaget for merkevarefundamentet som blir veiledende for din posisjonering i markedet.

Fra kartlegging av din nåværende merkevarestrategi, endring/videreutvikling av denne, til et sluttprodukt som blir en enda mer treffsikker merkevareprofil.

Pakken gir deg et grundig merkevaregrunnlag og en praktisk merkevareguide som sørger for at du blir/forblir relevant for publikummet ditt og skiller deg ut på markedet.

Du får det grunnleggende om merkevaren, både din visuelle og språklige identitet.

Merkevarepakke stor inkluderer

 To hoveddeler, del 1 – merkevarestrategi og del 2 – merkevareuttrykk, som til sammen har en gjennomføringstid på 3 måneder.

Del 1 - Merkevarestrategi

Oppdagelsesøkt

  • Innledende oppdagelsesøkt (Understøttet av spørreskjema)
  • Samtale/intervju med nøkkelperson/er

Workshop 1 – SUBSTANS – Kjernen i hvem du er

  • Hensikt, visjon, misjon, verdier

Inkluderte øvelser: Den gyldne sirkel, merkevareverdier med fler

Workshop 2 POSISJON – Hvem du tjener og hvor du står

  • Målgruppeprofilering, konkurrenter, personlighet / egenskaper

Inkluderte øvelser: Topp tre målgrupper, merkevarens arketype/personlighet, konkurrenter på logokart, med fler

➝  Merkevaregrunnlaget
Resultatet av workshop 1 og 2 formidles samlet som grafiske modeller i et PDF-dokument.
logo identitet design grafisk profil

Del 2 - Merkevareuttrykk

Visuell identitetsutvikling

  • Konseptuell logoretning
  • Logoutvikling / Logo forbedring
  • Full visuell identitet (farger, typografi, grafisk element, bildestil)
  • Profilmanual
  • Online tilgjengelig filer i alle formater – Lett tilgjengelig for deling og nedlasting

Språklig identitetsutvikling

  • Personlighet og særpreg
  • “Tone of Voice”
  • Strategisk ordliste – Hvilke ord vi velger å bruke
  • Nøkkelbudskap
  • Slagord
➝  Merkevareguide
Resultatet av visuell- og språklig identitetsutvikling leveres som PDF-dokument. Online tilgjengelig filer i alle formater – Lett tilgjengelig for deling og nedlasting.
Profesjonell visittkortdesign for bedrifter

Prosessforløpet sikrer en vellykket merkeprofil

Vi følger en fast prosess for hver merkevareprofil vi utvikler. Den begynner med å skaffe innsikt om bedriften og fortsetter
med strategiske designbeslutninger som setter premissene for språklig- og visuell identitet.

Merkevarepakke stor infografikk
La oss ta en prat

Er du klar til å ta å gå i gang med ditt prosjekt?

Avtal et møte nå ved å fylle ut skjemaet. Vi gleder oss til å høre mer.

Kontakt

Å bygge en merkevare og markedsføre den er komplekst, men det trenger ikke være så komplisert. Snitt er her for å hjelpe deg som bedriftsleder eller markedssjef.

 

Fyll ut skjema under.
Vi kontakter deg innen 1-2 arbeidsdager.

Snitt Reklame referanser