Ny eller fornyet merkevareprofil

moodboard ved utvikling av merkevareprofil

Du trenger kanskje hjelp fordi

Du er ny.

Er du nyoppstartet og på jakt etter investorer? Akkurat sagt opp jobben for å følge drømmene dine? Hvis du er ny og samtidig ser verdien av å tidlig investere i å utvikle merkevaren, er Snitt klar til å synliggjøre din forretning.

Du stikker deg ikke ut.

Fremhever du fremdeles klisjéer av slogans som “best på service?” Eller har du kanskje en generisk swoosh-logo? Da er det på tide å innse virkeligheten. Hvis du ikke skiller deg ut fra mengden i dagens marked, kommer du i bakleksen.

Du er i vekst / Du har endret deg.

Har din kjernekompetanse utviklet seg gjennom årene? Er din merkeprofil ikke helt representativ lenger? På et tidspunkt må merkevaren din ta igjen etterslepet. Vi hjelper deg med å komme gjennom den vanskelige fasen.

Velg merkevarepakken som passer deg

Snitt leverer merkevarepakker i tre nivåer. Merkevareprofilen som utvikles hjelper deg med at organisasjonen din internt kommer i synk og
gir en sammenhengende, konsistent merkevare eksternt. Den viser publikum og ansatte hvem merkevaren din er og hvorfor de bør bry seg.

Oppstartspakke

Oppstartspakken egner seg for små eller nyoppstartede bedrifter

  • OPPDAGELSE
  • Oppdagelsesøkt
  • VISUELL IDENTITET
  • Logo
  • Farger
  • Typografi
  • OVERLEVERING
  • Profilplakat
  • Online tilgjengelig filer

  • Gjennomføringstid: 4 uker.

Merkevarepakke medium

Pakken egner seg for designet for bedrifter i endring og/eller i vekst

  • OPPDAGELSE & STRATEGI
  • Oppdagelsesøkt - Spørreskjema
  • Research og innsikt - Intervju
  • VISUELL IDENTITET
  • Konseptuell logoretning
  • Logoutvikling / Logo forbedring
  • Full visuell identitet (farger, typografi, grafisk element, bildestil)
  • Profilmanual
  • SPRÅKLIG IDENTITET
  • Personlighet og særpreg
  • "Tone of Voice"
  • Strategisk ordliste
  • OVERLEVERING
  • Merkevareguide
  • Online tilgjengelig filer

  • Gjennomføringstid: 8 uker.

Merkevarepakke stor

Pakken egner seg for bedrifter som ønsker å posisjonere seg.

  • OPPDAGELSE & STRATEGI
  • Oppdagelsesøkt
  • Workshop 1 - SUBSTANS
  • Workshop 2 - POSISJON
  • VISUELL IDENTITET
  • Konseptuell logoretning
  • Logoutvikling / Logo forbedring
  • Full visuell identitet (farger, typografi, grafisk element, bildestil)
  • Profilmanual
  • SPRÅKLIG IDENTITET
  • Personlighet og særpreg
  • "Tone of Voice"
  • Strategisk ordliste
  • Nøkkelbudskap
  • Slagord
  • OVERLEVERING
  • Merkevareguide
  • Online tilgjengelig filer

  • Gjennomføringstid: 3 måneder.
La oss ta en prat

Er du klar til å ta å gå i gang med ditt prosjekt?

Avtal et møte nå ved å fylle ut skjemaet. Vi gleder oss til å høre mer.

Merkevaredesign Voss

En aktuell merkevarereferanse

Vossabadet er resultatet av et folkeinitiativ som ble et av de største kommunale byggeprosjektene på Voss. Målet var å skape en merkevare som står på egne ben og reflekterer et bad som er åpent for alle. Merkevareprofilen har som medarbeiderene alltid et «Vossaglimt» i øyet.
La oss ta en prat

Er du klar til å ta å gå i gang med ditt prosjekt?

Avtal et møte nå ved å fylle ut skjemaet. Vi gleder oss til å høre mer.

Kontakt

Å bygge en merkevare og markedsføre den er komplekst, men det trenger ikke være så komplisert. Snitt er her for å hjelpe deg som bedriftsleder eller markedssjef.

 

Fyll ut skjema under.
Vi kontakter deg innen 1-2 arbeidsdager.

Snitt Reklame referanser