Ny eller fornyet merkevareprofil

moodboard ved utvikling av merkevareprofil

Du trenger kanskje hjelp fordi

Du er ny.

Er du nyoppstartet og på jakt etter investorer? Akkurat sagt opp jobben for å følge drømmene dine? Hvis du er ny og samtidig ser verdien av å tidlig investere i å utvikle grafisk identitet og merkevareprofil, er Snitt klar til å synliggjøre din forretning.

Du stikker deg ikke ut.

Fremhever du fremdeles klisjéer av slogans som “best på service?” Eller har du kanskje en generisk swoosh-logo? Da er det på tide å innse virkeligheten. Hvis din merkevareprofil ikke skiller seg ut fra mengden i dagens marked, kommer du i bakleksen.

Du er i vekst / Du har endret deg.

Har din kjernekompetanse utviklet seg gjennom årene? Er din merkevareprofil ikke helt representativ lenger? På et tidspunkt må merkevaren din ta igjen etterslepet. Vi hjelper deg med å komme gjennom den vanskelige fasen.

Velg merkevarepakken som passer deg

Snitt leverer merkevarepakker i tre nivåer. Merkevareprofilen som utvikles hjelper deg og din organisasjon med strategi, kommunikasjon, grafisk profilering og grafisk identitet. Merkevaren skal vise hvem du er internt til ansatte, eksternt til publikum og hvorfor de bør engasjere seg. 

Komplett merkesystem

Dominer ditt marked

  • OPPDAGELSE & STRATEGI
  • Oppdagelsesøkt
  • Workshop 1 - SUBSTANS
  • Workshop 2 - POSISJON
  • VISUELL IDENTITET
  • Logo/logo-forbedring inkludert flere alternativer for utvelgelse (primærlogo, sekundærlogo og merkevaremerke)​
  • Full visuell identitet (farger, typografi, grafisk element, bildestil)
  • Profilmanual
  • SPRÅKLIG IDENTITET
  • Personlighet og særpreg
  • "Tone of Voice"
  • Strategisk ordliste
  • Nøkkelbudskap
  • Slagord
  • OVERLEVERING
  • Merkevareguide
  • Online tilgjengelig filer

  • Gjennomføringstid: 3 måneder.

Visuell identitet / identitetsløft

Grip og behold oppmerksomheten

  • OPPDAGELSE & STRATEGI
  • Oppdagelsesøkt - Spørreskjema
  • Research og innsikt - Intervju
  • VISUELL IDENTITET
  • Logo/logo-forbedring inkludert flere alternativer for utvelgelse (primærlogo, sekundærlogo og merkevaremerke)
  • Full visuell identitet (farger, typografi, grafisk element, bildestil)
  • Profilmanual
  • SPRÅKLIG IDENTITET
  • Personlighet og særpreg
  • "Tone of Voice"
  • Strategisk ordliste
  • OVERLEVERING
  • Merkevareguide
  • Online tilgjengelig filer

  • Gjennomføringstid: 8 uker.

Logodesign startpakke

Oppnå et profesjonelt utseende uten stor forhåndsinvestering.

  • OPPDAGELSE
  • Oppdagelsesøkt
  • VISUELL IDENTITET
  • Logo/logo-forbedring (primærlogo, sekundærlogo og merkevaremerke)
  • Farger
  • Typografi
  • OVERLEVERING
  • Profilplakat
  • Online tilgjengelig filer

  • Gjennomføringstid: 4 uker.
La oss ta en prat
Er du klar til å ta å gå i gang med ditt prosjekt?

Avtal et møte nå ved å fylle ut skjemaet. Vi gleder oss til å høre mer.

Merkevaredesign Voss

En aktuell merkevarereferanse

Vossabadet er resultatet av et folkeinitiativ som ble et av de største kommunale byggeprosjektene på Voss. Målet var å skape en merkevare som står på egne ben og reflekterer et bad som er åpent for alle. Merkevareprofilen har som medarbeiderene alltid et «Vossaglimt» i øyet.
La oss ta en prat
Er du klar til å ta å gå i gang med ditt prosjekt?

Avtal et møte nå ved å fylle ut skjemaet. Vi gleder oss til å høre mer.

Kontakt

Å bygge en merkevare og markedsføre den er komplekst, men det trenger ikke være så komplisert. Snitt er her for å hjelpe deg som bedriftsleder eller markedssjef.

 

Fyll ut skjema under.
Vi kontakter deg innen 1-2 arbeidsdager.

Snitt Reklame referanser