Snitt fagblogg


Våre medarbeidere skriver fagartikler, holder seminar og workshops. Hvorfor? Vi er brennende opptatt av alt som skjer i skjæringspunktet mellom merkevarebygging og markedsføring. Samtidig er våre kunder sikret høy og oppdatert fagkompetanse.

Merkevarebygging skaper vekst, selv i krevende tider

Utforsk hvordan merkevarebygging kan være nøkkelen til suksess, selv i tøffe tider. Ta en titt på vår topp 7-liste for å oppdage de største fordelene en sterk merkevare tilbyr​​.
Vi har åpne linjer og er beredt til å bistå deg med gode veivalg og god kommunikasjon, i det som nå har blitt en noe endret verden.
Dersom du meiner det verksemda di leverer er verdifullt og du har mennesker som vil høyre frå deg, bør marknadsføringa óg reflektere det. Dette er den gode, langsiktige marknadsføringa som er truverdig og gir varige verdiar.
Er din nettside tilpasset små skjermer? Mange av dine besøkende besøker nettsiden din på mobil. Det er derfor viktigere nå, enn noen gang før med nettsider som ser bra ut i mindre format.
Spørsmålet høres banalt ut tenker du kanskje, men valget om hvor mange sider nettsiden din skal ha bør du ta tidlig. Kvalitet og presisjon i kommunikasjon på nettstedet ditt er viktigere enn hvor lite eller mye du kommuniserer.
Bilder er en suksessfaktor i din markedskommunikasjon. De får ganske enkelt mer oppmerksomhet fordi det er lettere å ta stilling til et bilde enn å lese en tekst. Men på samme måte som tekst må være av god kvalitet og interessant for leseren – så gjelder dette også bilder.
Om du ikke har gjort nettstedet ditt mobilvennlig allerede, er det på høytid nå. Ifølge TNS Gallup kommer 37% av trafikken fra mobiltelefoner (2013). Denne andelen forventes bare å øke i årene som kommer.
Design handler om å kunne tilby sterkere merkevarer og bidra i langsiktig identitetsbygging. Vellykkede prosjekter er når en i ettertid kan se tydelig dokumentert årsak og virkning mellom det nye designet og prosjektets suksess.
B2B-bedrifter bør bruke mindre tid på å snakke om selskapet, produkta og tenestene sine. Fokuset bør heller vere på å fortelje om alt som omhandler kjøpar sine interesser og bekymringar.
Digital markedsføring baserer seg på tradisjonell markedsføring, men her er teknologien det viktigste arbeidsverktøyet.
Å være blant topp tre krever særdeles godt, relevant innhold på nettsidene, bedre enn dine konkurrenter. Det tar tid å få høy rangering i Google AdWords for bedrifter.
Hvordan strategisk planlegge innholdsmarkedsføringen så man får et konkurransefortrinn og ikke kaster bort tid og penger.

Kontakt

Å bygge en merkevare og markedsføre den er komplekst, men det trenger ikke være så komplisert. Snitt er her for å hjelpe deg som bedriftsleder eller markedssjef.

 

Fyll ut skjema under.
Vi kontakter deg innen 1-2 arbeidsdager.

Snitt Reklame referanser