550 er ein ideell organisasjon der formålet er å laga aktivitetar og skapa engasjement i bygdene som ligg langs fylkesveg 550. Aktivitetane spennar frå konsert på Grimsnuten 1233 moh med Sigrid Moldestad og Sigbjørn Apeland til stunt med mystikk og maling i nattens mulm og mørke før Tour des Fjords 2015.
Leveranse
Logo, konseptdesign, portalnettside inkludert kalenderapplikasjon og kampanjemateriell.
Designkonsept
Logo inspirert av eit dramatisk landskap Sjå for deg at du køyrer på fylkesveg 550 og framfor deg skjer Hardangerfjorden seg inn i landskapet, vik etter vik. Tala 550 var utgongspunktet for logoen og siffera er snitta skrått nedover, nettopp inspirert av den vakre ferdselsruta langs fjorden.
Nettside
Responsiv nettside med spesiallaga kalender som visar aktivitetstiloda i Hardangerbygdene.
Fargekart
Fargekartet er rikt, med stor variasjon. Inspirasjonen er dels henta frå fruktblomstringa i mai. Det uvanleg breie fargespekteret gjer profilen rom til å løfte fram ulike bygder, årstider eller tema ei rein moderne design med friske fargar.
Berikande lokale bilete, original grafikk
Bileta skal vere berikande, originale og lokale med mennesker og aktivitet i fokus. Ved å presentere både kjende og mindre kjende motiv frå områda i og kring 550. Motiva tek utgangspunkt i menneske, kultur, natur og næring. I den rekkefølgja. Stripene i det grafiske elementet er tatt igjen frå logo for å vidare underbygge skjeringspunktet mellom fjord og fjell.
Trykksaker
Postkort som viser og reklamerer med lokale fine naturbilder. Det er også med grafiske elementer som følger den grafiske profilen og løfter produktet med å gjøre det mer spennende
Opprettet et nytt design med bruk av moderne tekniske løsninger, for eksempel integrert bildebibliotek, som ivaretar riktige farger, skriftstørrelser og
Kontakt
Å bygge en merkevare og markedsføre den er komplekst, men det trenger ikke være så komplisert. Snitt er her for å hjelpe deg som bedriftsleder eller markedssjef.
Fyll ut skjema under. Vi kontakter deg innen 1-2 arbeidsdager.